مصاحبه آرشیو خبر ها
آلگری: " چهار باشگاه بزرگ به دنبال موراتا و پوگبا هستند، اما ما به آن ها برای قهرمانی نیاز داریم."

آلگری: " چهار باشگاه بزرگ به دنبال موراتا و پوگبا هستند، اما ما به آن ها برای قهرمانی نیاز داریم."

 

 

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی بانوی پیر اعتراف کرده است که دو ستاره ی تیمش از چهار باشگاه بزرگ در اروپا پیشنهاد دارند اما به این موضوع تاکید کرده است که تمام شاگردانش باید به بازی روز یکشنبه مقابل جنوا فکر کنند.

 

پس از آنکه آلوارو موراتا گل پیروزی بیانکونری را به زیبایی هر چه تمام وارد دروازه ی منچسترسیتی کرد، گزارش هایی مبنی بر تلاش رئال مادرید برای بازگرداندن او به مادرید متتشر شد. باشگاه اسپانیایی پس از آنکه موراتا را فصل گذشته در اختیار بانوی پیر قرار داد می تواند با وجود بند بازخرید در قراردادش، او را به تیم بازگرداند.

 

همچنین، در نقل و انتقالات تابستانی و پس از آن گزارش های جدی مربوط به نهایی شدن انتقال پوگبا به بارسلونا در پایان فصل منتشر شد هافبک فرانسوی بیانکونری در تورین ماندنی شد و یوونتوس پیراهن ارزشمند شماره ی 10 خود را به که فصل پیش بر تن کارلوس توز بود را به او سپرد، با این وجود هنوز شایعاتی در مورد انتقال او به باشگاه های بزرگ وجود دارد.

 

آلگری در این باره به خبرنگاران گفت:

"روشن است که در حال حاضر ارزش بازیکنان افزایش پیدا کرده است. پوگبا و موراتا بازیکنان شگفت انگیزی هستند و منطقی است که چهار باشگاه بزرگ اروپا به دنبال آن ها باشند، اما باید بگویم ما به آن ها برای قهرمانی نیاز داریم. سه شنبه برد ارزشمندی در مقابل منچسترسیتی کسب کردیم و حالا همه بازیکنان باید به بازگشت در مسیر درست در سری آ به باشگاه کمک کنند."

 

تیم ترجمه انجمن هواداران یوونتوس


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
زینب عابدی راد
زینب عابدی راد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: